Imeline naine, kolmandaks trimestriks oled rasedusega jõudnud nii kaugele, et tunned iga oma kõhubeebi liigutust ja seda, et ruumi sinu kõhus hakkab jääma järjest vähemaks.

Nüüd on viimane aeg, et leida endale sobiv füüsiline liikumine, mis aitab ka eelseisvaks kulminatsiooniks ehk sünnituseks ettevalmistuda. Hea võimalus selleks on rasedusaegne jooga. Oodatud on kõik rasedad alates 28-ndast nädalst.

Kolmanda trimestri rasedate joogatund City Yoga stuudios on loodud selleks, et tunneksid ennast füüsiliselt hästi, õpiksid tundma oma keha ja hingamist ning tunneksid, et oled valmis sünnituseks (no nii valmis kui selleks olla saab…).

“Rasedate jooga: 3. trimester” on ülesehitatud nii, et moodustub üks tervik, mis koosneb 8-st erineva teemaga tunnist, kui üks tsükkel saab läbi algab ta jälle otsast peale. Iga tund koosneb nii teoreetilisest kui füüsilisest osast. Tunnid on sobilikud ka naistele, kes pole ennem joogaga tegelenud.

Millised on teemad, millest räägime?

1. Kolm viimast raseduskuud. Mida oodata? Millised on muutused nii füüsiliselt kui emotsionaalselt? Alaseljavalud, tursed, rahutud jalad jne. Kuidas jooga aitab?
2. Sünnitoetaja/tugiisik. Kas üldse ja/või miks? Millised on minu võimalused?
3. Hingamine. Kuidas hingamine mõjutab minu heaolu raseduse ajal ning millised hingamistehnikad tulevad kasuks avanemisperioodil ja sünnitusel?
4. Rinnaga toitmine. Miks on rinnapiim parim minu beebile ja millised võivad olla väljakutsed imetamisega alustamisel?
5. Mida tunneb, tajub ja õpib minu kõhubeebi juba praegu. Kuidas see mida mina kogen mõjutab beebit? Kuidas luua tugev side ning julgustada beebit sündima, kui on õige aeg?
6. Vaagnapõhjalihased, sfinkterlihased ja nende roll sünnitusel. Miks ja kuidas treenida (ja lõdvestada!?) oma vaagnapõhjalihaseid.
7. Kuidas olla hea ema aga samas jääda imeliseks naiseks (armastajaks) oma mehele. Väljakutsed beebi esimesel aasta. Ehk mida oodata, kui beebi on sündinud?
8. Uni. Raseduse ajal, peale sünnitust ja kuidas minu beebi magab?

* Füüsiline osa tunnist koosneb alati hingamisharjutustest, vaagnapõhjalihaste tugevdamisest, joogapoosidest, mis aitavad tekitada ruumi ja panevad kehas vere kiiremini liikuma ning lõpulõdvestusest, mis aitab integreerida kõike kogetut.

Tundi juhendab City Yoga stuudio üks asutajatest ja joogaõpetaja Piret Laasik. Piret on hetkel ühe kaheksa aastase poja ema ja kolme aastase kogemusega joogaõpetaja (ise praktiseerinud joogat regulaarselt viimased 7 aastat), olnud aastatel 2010-2015 MTÜ Ökobeebi asutajaliige ja lisaks ka rasedate massöör.

Tundidega võid liituda sulle sobival ajal, ükskõik millisest nädalast alates. Pole oluline, et ootaksid ära nö teemaderingi alguse sest iga 8 nädala tagant lähevad nad uuesti kordusele. 🙂 Etteregistreerimine pole vajalik, tule lihtsalt kohale. Tunnitasu on City Yoga stuudio hinnakirja põhine: http://cityyoga.ee/hinnakiri/
Kui sul jääb mõni nädal vahele võid alati liituda teisipäevaõhtuse rasedate joogatunniga, mida juhendab Avely Ahtma.

City Yoga stuudio asub aadressil Niine 11 4. korrus (suur kollane maja kus asub Sesoon kohvik) sissepääs aga on Niine tänava poolsest peauksest (tule suurte raudväravate vahelt läbi).

Parkimine: http://cityyoga.ee/parkimine/

Hea teada City Yoga stuudio kohta: http://cityyoga.ee/hea-teada/

Lisainfo ja kontakt: piret@cityyoga.ee